2017. augusztus 23., szerda

Én és a borítótervező pályázatok (Renike)

Sziasztok! Úgy döntöttem, jó lenne összegyűjtenem egy helyre, hogy milyen eredményeket értem el a borítótervező pályázatokon, mert szerencsére már egyre jobban gyarapodnak a döntős tervek.
Ebben a posztban megtalálhatóak azok a terveim, amelyek bekerültek a döntőbe. Bemásolom ide az írónők/írók véleményét is az adott munkámról, amennyiben írtak róla. :)
Nagyon büszke vagyok mindegyik döntős tervecskémre, de a legutolsóra vagyok a legbüszkébb. Akkor nyertem meg életem első pályázatát, és az én tervemmel jelent meg a könyv. :) ♥

Istók Anna - Éhes felhő a napot


Istók Anna: Ambrús Renátának több képe is esélyes volt, végül kettőtől nem bírtam megválni. Többen jelezték az oldalon, hogy nagyon jó a vörös szíves terv, a maga egyszerűségével és az izzó színekkel fejezi ki azt, amiről a regény (részben) szól: a kajáról és a szerelemről. A curry pedig igazi főszereplője a történetnek, szóval telitalálat. A másik terve a szerelemvirágos szintén nagy kedvencem, egyszerű, ízléses és rafinált.

Rácz-Stefán Tibor - Mikrofonpróba (5. hely)


Rácz-Stefán Tibor: A pályázat során több tucat olyan terv érkezett, amin egy mikrofon volt csupán. Bevallom, ezektől picid ódzkodtam, mert Leiner Laura Bexi sorozata is ilyen borítóval bír.
Viszont Ambrús Renáta terve annyira szép lett, és láthatóan annyi munka volt benne, hogy be kellett tennem a legjobb ötbe.

Greff Magdi - Húzós szerelem (2. hely)


Greff Magdi : Ambrús Renáta terve érkezett elsőként a pályázat elején és azóta is töretlenül az egyik kedvencem. Egyszerű, ötletes, világos. Ügyes megoldással, nem feltűnően utal a kajakozásra. Fiatalos, vagány kép. Emiatt a kép miatt sokáig gondolkodtam egy holtversenyes első hely kiosztásán, de azt hiszem ez nem lett volna igazságos.

Róbert Katalin - Ami a szemnek láthatatlan


Róbert Katalin: Ambrús Renáta két terve kerül ide, az egyik azért, mert megidéz egy jelenetet a könyvből, és nagyon passzol a hangulata, a másik megidézi A kis hercegben megjelenő, bolygóközi utazásokat és persze a romantikát :)

Fekete Judit - Az őrület határán - Kálmán Lili munkanélküli naplója



Fekete Judit: Ambrús Renáta terve. Mert ötletes, tetszik a betűtípus, feltűnő és úgy látom, népszerű is lett nálatok.

Lylia Bloom - Ne mondd, hogy szeretsz



Lylia Bloom: A lány itt is nagyon tetszik, és jó a cím betűtípusa is.

Lylia Bloom - Védtelenül
3. hely


Szurovecz Kitti - A sokszívű


Osvald Ajna - Aura - A ​láthatón túl


Szöllösi Kristóf - Acélszentek


Szöllösi Kristóf: Ez a kép érkezett elsőként a pályázatra, és bevallom, azóta sem tudtam kiverni a fejemből. Egyszerűen benne van minden: a magyar helyszín, a menő gázmaszk, a lángok, a hangulat, egyszerűen minden. Bár nagyon sok nagyon erős kép érkezett a pályázatra, nekem végül ez maradt a kedvencem. Igaz, az elején egy bő tíz percig azt hittem, Kylo Ren sisakja szerepel rajta, de arról az időszakról nem illik beszélni, azt hiszem. :D
 Ezúton is nagyon szépen köszönöm, hogy beküldted, és egyben gratulálok is.

Ezek voltak tehát az eddigiek, de nem tervezem, hogy leállok. Bízom benne, hogy sikerül megismételni a tavalyi sikert. Köszi, hogy elolvastátok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése