2017. június 24., szombat

Mit olvass nyáron?

Sziasztok! Végre eljött a nyár, amikor több idő jut mindenre, az olvasásra is. Szeretnénk egy pár könyvecskét ajánlani nektek, amit mindenképp megéri elolvasni nyáron, ha még eddig nem tettétek volna.

Edina:
Jenny Han - Nyár trilógia


Ha már nyári olvasmányokat ajánlunk, legyen egy trilógia, ami a nyári szünetben, tengerpart mellett játszódik. Nem túl hosszú könyvek, rövid fejezetekkel és tartalmas mondanivalóval. Megéri elolvasni, nekem egy hétig tartott csak, nagy kár, hogy nincs negyedik rész.

Az új amerikai kiadás gyönyörű borítói

Daniel Glattauer - Gyógyír északi szélre (1,2)



Ez a könyv megtestesíti a jelenkort. E-maileken keresztül tartja a kapcsolatot a két főszereplő, de a találkozáshoz nincs merszük. Vagy igen? Két rövid, szórakoztató könyv, fél nap is elég hozzá. Vajon a levelekben ki lehet fejezni mindent? Hogy működnek a kapcsolatok a világhálón keresztül?

E. Lockhart - A hazudósok

Renike példánya :)
Az egyik kedvencem. Fiatalos, merész szereplőkkel, vakmerő csínytevésekkel és szenvedélyes érzelmekkel fűszerezve. A történet végén mindig HAZUDNI kell. Ha jót akarsz magadnak, azonnal szerezd be ezt a könyvet. Nagy csapás fog érni, és a vége felé már teljesen el fogod veszteni a fonalat. Hajrá!

Renike:

Cecelia Ahern - Ahol a szivárvány véget ér


Ha eddig még nem volt alkalmad ezt a könyvet olvasni, a nyár tökéletes alkalom arra, hogy bepótold. Sokáig ez a könyv volt a kedvencem. (Amíg nem olvastam Okváth Anna - Szonáta gordonkára és kávédarálóra c. könyvét) Könnyed hangulatú, letehetetlen, tele örömmel, bánattal, szerelemmel, barátsággal és családi kapcsolatokkal. Az egész könyv e-mailek, sms-ek, chat üzenetek és levelek sokasága. Nagyon működik ez a stílus, ezért is szeretem annyira. Eddig háromszor olvastam magyarul, egyszer angolul, úgyhogy ebből is látszik, mennyire imádom. Hamarosan tervezek róla írni egy hosszabb bejegyzést is a blogra. Még annyit hozzá szeretnék tenni, hogy a képen látható példányom már több, mint 17 embernél járt és senki sem csalódott benne!



Nicola Yoon - Minden, minden


A múltkoriban volt alkalmam olvasni a könyvet. Tipikus nyári olvasmány, rövid történet, aranyosak a szereplők. Nemrég jelent meg a könyv filmes borítós kiadása, ami szerintem gyönyörű lett.
Ha bővebben szeretnél róla olvasni, itt a kritikám: Minden minden

Hidasi Judit - Április ​út

A könyv még 2012-ben jelent még és már elég régen olvastam, de annyira még emlékszem, hogy mennyire szerettem. Érik az újraolvasás, lehet, hogy nyáron sort is kerítek rá. :)

"Találkozhatsz ​tizenöt évesen életed szerelmével? És mi történik akkor, ha egy szörnyű tragédia folytán el kell válnotok egymástól? Ha újra látjátok egymást az életetek már nem lesz ugyanaz… "


Ennyi lett volna, remélem, segítettünk nektek dönteni. Ti mit ajánlanátok nekünk? Írjátok meg hozzászólásban! :)

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Jenny Han trilógiáját épp idén nyáron akartam elolvasni, és ezek szerint jó kilátásaim vannak arra, hogy élvezzem :). A Hazudósokat egyszer már elkezdtem, de nem igazán fogott meg... igaz, nem is voltam elég kitartó vele, elég korán félbehagytam. Meghoztátok hozzá a kedvem, szóval talán ismét kísérletezek vele :)
    Egyébként: nagyon tetszik a blogotok! Facebook-on már követőtök vagyok!
    Puszi: Felhő

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Örülünk neki, hogy megtaláltad a blogot. Szerintem mindenképp próbáld meg A hazudósokat, mert megéri. Jó olvasást! :) Köszönjük, hogy követsz minket. :)

    VálaszTörlés