2017. június 4., vasárnap

Első könyves tag - Unpopular Opinion Book TAG

Annyira bírom ezeket a Tag-eket, hogy gondoltam, Edinával megcsináljuk az elsőt a blogunkra. Eddig olyan könyvekről írtunk, amik általában tetszettek nekünk, itt meg pont az ellenkezője van. :D Jó szórakozást!


1. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit nem szerettél
Renike: Tavaly mindenki A lány a vonaton c. könyvért volt megőrülve, de én nem éreztem azt olvasás közben, amit mindenki mondott, hogy pofára estek a váratlan fordulattól. Szerintem egyáltalán nem volt váratlan, inkább picit idegesítő.

Edina: Ilyen még nincs és nem is volt az olvasmánylistám között. Úgy látszik, mindig csak a legjobb könyveket olvasom.

2. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki utál, de te szeretsz
Renike: Jenny Han - A ​fiúknak, akiket valaha szerettem. Most komolyan, miért kell szegénykét bántani, amikor olyan jó könyvecske, hogy egy délután alatt kiolvastam. Nem akarja megváltani a világot, de tökéletesen kikapcsol, és szerintem ez a lényeg.

Edina: Nem olyan régen olvastam Colleen Hoover Hopeless trilógiáját. Nekem nagyon tetszett.
Nem tudom miért írták nagyon sokan azt, hogy unalmas, túl hosszú, érdektelen. Én teljesen más véleményen vagyok.

3. Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal jött össze, akivel te akartad
Renike: A legelső ilyen az Alkonyatnál volt, de aztán még egy rakás olyan könyv volt, ahol mindig az én kedvencem húzta a rövidebbet. :(

Edina: Jenny Han Nyár-trilógiája, Belly két fiú között nem tudott dönteni. Végül mégsem azzal jött össze, akivel én akartam.
Pedig nagyon szorítottam nekik.

4. Egy népszerű könyv műfaj, amit nem igazán szeretsz
Renike: Az erotikus könyvek, amikben mindig van egy gazdag, befolyásos fickó, akit minden nő akar már az első pillantástól.

Edina: A fantasyval valahogy nem vagyok kibékülve. Fogalmam nincs miért. Olvastam már fantasy-t, de valahogy nem fogott meg annyira,mint a dráma.
Realista vagyok teljes mértékben, lehet ezért van.

5. Egy népszerű/közkedvelt karakter, akit te nem szeretsz
Renike: Cortez, khm. Ne kövezzetek meg! Én Arnoldot szereteeeem!

Edina: Elena a Szürke trilógiából. Végig egy gonosz boszorkány volt, akinek legszivesebben kikapartam volna a szemét.
Arthur az Álmok második könyvéből sem szimpatikus nekem. Soha nem tudtam eldönteni, hogy a jó vagy a rossz oldalon áll.

6. Egy népszerű szerző, akit nem igazán kedvelsz
Renike: Paula Hawkins, A lány a vonaton szerzője. Adok még egy esélyt az új könyvének, de ha ez is olyan lesz, mint az előző, akkor elválnak az útjaink.

Edina: Debbie Macomber, aki az Első hó című könyvet írta. Igaz ez csak egy könnyed kis regény, nem is túl hosszú és nincs semmi komoly tartalma.
Valahogy nem fogott meg annyira az írónő.

7. Egy népszerű toposz, amit meguntál (pl. "elveszett hercegnő", szerelmi háromszög...)
Renike: Lány új iskolában, sötét múlttal, fiú, még sötétebb múlttal. Már nem tud érdekelni, csak nagyon ritka esetekben.

Edina: Ehhez tényleg nem tudok mit írni. Nem emlékszem,hogy lett volna ilyen.

8. Egy népszerű sorozat, amit nem áll szándékodban elolvasni
Renike: Az Árnyalat könyveket (Szürke, Sötét, stb.). :D Edina tuti a Harry Pottert mondja.

Edina: Harry Potter és a Szent Johanna gimi. Ezek azok a sorozatok, amiket talán már soha nem fogok elolvasni. Igaz, hogy Renike fűzi a fejem, hogy kezdek bele, de nincs az az isten.
Lehet, hogy meg fogom bánni, de egyenlőre biztos nem fogok belekezdeni.

Renike: Ugye, hogy megmondtam. Nem tudom meggyőzni, hogy olvassa el a Harry Pottert, hiába próbálkozok már évek óta.

9. Sokszor mondák, "a könyv mindig jobb a filmnél", de melyik film vagy TV sorozat adaptációt szereted jobban, mint a könyvet?
Renike: Mindig jobban szeretem a könyvet, de vannak olyan adaptációk, amik jobban sikeredtek másoknál. Ilyen pl. a Csillagainkban a hiba vagy a Mielőtt megismertelek. Egész könyvhűek lettek.

Edina: Én is azon az állásponton vagyok, hogy "a könyv mindig jobb a filmnél". Nem volt még olyan film, ami jobban tetszett volna a könyvnél amit olvastam. Van egy sorozat az Odaát, amit szeretek, de ennek semmi köze a könyvekhez, Renikének köszönhető, hogy fan lettem.

Renike: Edina megemlítette az Odaátot. Azt hiszem, be kell vonnunk valamikor a témát a könyves blogunkba. :D

Ennyi lett volna, reméljük, élveztétek az olvasást. Ha van kedvetek, csináljátok meg ti is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése