2017. december 26., kedd

2017-ben olvasott kedvenc könyvek - Renike

Sziasztok! Edina kedvencei után szeretném én is megosztani veletek, ebben az évben milyen könyvek voltak rám a legnagyobb hatással, melyek kerültek be a kedvenceim közé. Igazából most szerencsés évet zárhatok, mert valahogy csak jó könyvek kerültek a kezembe. Nehéz is volt ötöt kiemelnem, de azért megpróbáltam.

5. Leylah Attar - The ​Paper Swan – Papírhattyú


Nekem sem maradhatott le ez a könyv a kedvencek listájáról, csakúgy, mint Edina, én is imádtam a történetet. Két nap alatt kivégeztem, nem bírtam letenni, annyira magába szippantott.


4.  Sarah J. Maas - Tüskék és rózsák udvara


Nem véletlen, hogy Sarah a kedvenc írónőim közé emelkedett, hiszen nemcsak az Üvegtrónnal, de a Tüskék és rózsák udvarával is elvarázsolt. Jelenleg a második részt olvasom. Már most imádom.


3. Colleen Hoover - It ​Ends with Us – Velünk véget ér


2017 számomra Colleen Hoover éve volt. Öt könyvet olvastam tőle, ezzel együtt a Never, never trilógiát (az utolsó még nem jelent meg magyarul, de nem bírtam ki, muszáj volt angolul elolvasnom) és a Maybe Somedayt. Mégis a Velünk véget ér az, ami a kedvencem lett tőle. Nálam még az írónő másik nagy sikerkönyvét, a Hopeless-t is üti. Ajánlom mindenkinek, aki nem csak egy üres, romantikus élményre, de annál sokkal mélyebbre és többre vágyik.

2. Scott Hawkins - Az ​Égett-hegyi könyvtár


Minél több idő telik el, annál jobban rájövök, hogy ez a könyv valami eszméletlen élményt nyújtott. Nem is tudom elképzelni, mi lett volna, ha nem olvasom el. Ilyen szenzációból kimaradni. Hagyjuk az ömlengést, ha nem hisztek nekem, bizonyosodjatok meg róla magatok is, milyen nagyszerű is ez a történet.

1. Sarah J. Maas - Üvegtrón sorozat (Első négy kötet)


Ha valaki meglepődött ezen, akkor nem ismer. :D Már kifejtettem százszor, száz helyen, miért is imádom. Az Üvegtrón számomra egyenrangú a Harry Potterrel. Ez a kedvenc könyvsorozatom. Remélem, januárban sikerül beszereznem az ötödik részt.

Írjátok meg, nektek mik voltak a kedvenceitek ebben az évben. Kíváncsiak vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése