2017. június 26., hétfő

Isten hozott az Abszol úton - A Harry Potter és én (R)

Sziasztok! Szép nap ez a mai, ugyanis ma van húsz éve, hogy megjelent a nagyszerű Harry Potter sorozat első része, a Harry Potter és a bölcsek köve. 1997 június 26-án indult útjára J.K. Rowling varázslatos története és bűvölt el sok millió gyereket és felnőttet a világ minden táján.


A sorozat engem is rabul ejtett, igaz, csak évekkel később, mert kiskoromban nem szerettem olvasni. Szerencsére amikor már elkapott az olvasási láz, bepótoltam a sorozatot. Tizennyolc(!!!) éves koromban olvastam el először, és nagyon örülök, hogy így döntöttem. A filmeket mindig is szerettem, de amikor a könyveket elolvastam, minden kitisztult. Annyi sok rész kimaradt a filmekből és jó érzés bővebben átlátni az eseményeket. Teljesen magába szippantott Harry története, és azóta már többször is újraolvastam az összes részt. Lehet, hogy hamarosan újra nekilátok. :)

Egy kép a Harry Potter első részéből, ami 2001-ben jelent meg
Sajnos blogtársamat, Edinát még nem sikerült meggyőznöm, hogy olvassa el a könyveket, ezért most szeretnék hozni kedvcsináló idézeteket a Bölcsek kövéből, hátha sikerül végre. :D Edina, el kell olvasnod!

"– Áh, a zene… – szólt a szemét törölgetve. – Varázslatosabb bármely mágiánál."

"Rossz úton jár, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni."

"Az igazság csodálatos dolog, de szörnyű is lehet, ezért nagyon óvatosan kell bánni vele."

"Vannak helyzetek, amelyekben az ember akarva-akaratlanul is megkedveli a másikat. Egy négyméteres hegyi trollal szembenézni – nos, ez pontosan ilyen helyzet."

"Mi vagy te, szellemecske, kósza lelkecske vagy csúnya-rosszcsont nebulovacska?"

"Hermione felállt, és lesújtó pillantást vetett a fiúkra. 
– Remélem, elégedettek vagytok magatokkal. Meghalhattunk volna, vagy, ami még rosszabb, kicsaphattak volna minket."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése