2017. május 2., kedd

10 könyv, amit még ebben az évben el szeretnék olvasni - Renike

Sziasztok! Szeretném veletek megosztani, hogy mi is az a 10 könyv, amelyet mindenképpen el szeretnék olvasni még az év végéig. Nehéz volt tízet kiemelnem, mert sokkal többet szeretnék, de megpróbáltam kiragadni azokat, amikhez a legjobban húz a szívem. :)

1. W. Bruce Cameron - Egy kutya négy élete
(Könyvmolyképző)


Évek óta tervezem elolvasni, de sajnos eddig sosem jött össze. Annyi jót hallottam már róla, és a belőle készült filmnek is tetszett az előzetese. Remélem, még ebben az évben a polcomon tudhatom ezt a gyönyörűséget.


2. Tommy Wallach - Akkor felnéztünk
(GABO)

Ezt a könyvet nekem írták. Komolyan! Imádom az ilyen típusú könyveket/filmeket, amelyekben valamilyen apokaliptikus helyzet áll be. Itt történetesen két hónap maradt, amíg becsapódik egy aszteroida. Nagyon kíváncsi vagyok rá.


3. Tóth-Bertók Eszter - Amolyan lépcsőházi, szerelmes
(Álomgyár)


Ha nem lettem volna figyelmetlen, ezt a könyvet már régen olvashattam volna, mert kisorsoltak egy nyereményjátékon, de sajnos későn vettem észre az e-mailt, ezért újra sorsolták és elúszott. Pedig annyira szerettem volna olvasni. Imádom a különleges címeket, és ez a történet szerintem nagyon tetszene nekem. Remélem, összejön még ebben az évben az olvasása.




4. Csendes Nóra - Zápor utca
(Könyvmolyképző)


Annyi jót hallottam erről a könyvről. Az írónő nagyon fiatalon írta a könyvet, mégis a nagyok között emlegetik a tehetségét. Úgy érzem, ez a könyv az egyik kedvencem lesz, miután elolvastam. 


5. Matthew Quick - Boy 21
(Könyvmolyképző)


Matthew Quick neve ismerős lehet sokatoknak. Ő írta a Napos oldalt és az egyik személyes kedvencemet, a Bocsáss meg, Leonard Peacock! című könyvet. Nem meglepő tehát, hogy nagyon el szeretném olvasni. A Könyvmolyképző kiadó weboldalán lévő részlet alapján ebben sem fogok csalódni.


6. Monica Hesse - A ​kék kabátos lány
(Tilos az Á Könyvek)

A második világháború alatt játszódik a regény Hollandiában. Egy fiatal lány a szereplője. Nagyon érdekel.


7. Király Márk - Harminc ​nappal a világvége előtt
(Művelt nép)

Mondtam már, hogy imádom az olyan könyveket, ahol közel a vég az egész emberiség számára. Mintha említettem volna. Viccet félretéve ez a könyv szerintem teljesen beszippantana magával és olyan sok jót olvasni róla molyon, hogy tutira tetszene nekem. Megérzem az ilyesmit. :)


8. Jenny Han - A fiúknak, akiket valaha szerettem 2. része
(Könyvmolyképző)


Alig várom, hogy megjelenjen magyarul a regény, mert az első részt annyira imádtam, hogy egy délután alatt kivégeztem.


9. Emily St. John Mandel - Tizenegyes ​állomás
(GABO)


Megtetszett a fülszövege alapján és poszt-apokaliptikus is, úgyhogy azt imádom. Remélem, hogy lesz alkalmam elolvasni.


10. Cormac McCarthy - Az ​út
(Magvető)


Láttam a filmet, volt egy hangulata az biztos. És az a mondás, hogy a könyv jobb, mint a film valahogy mindig igaznak bizonyult nálam. Ez a könyv is poszt-apokaliptikus, az apáról és fiúról szól, ahogy próbálnak túlélni a szürke világban.


Ez persze egy nagyon leszűkített lista. Remélem, sikerül elolvasnom ezeket a regényeket még az év végéig. Majd beszámolok decemberben, hogy mire haladtam. Még a héten olvashatjátok Edina tízes listáját is.

Ti milyen könyveket szeretnétek elolvasni ebben az évben? Nyugodtan írjátok meg chatben vagy hozzászólásban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése